(Gambar) Aksi ghairah mirip polis wanita tersebar di FB

Jakarta : Gambar bogel mirip seorang polis wanita merangkap setiausaha peribadi ( Sespri ) Kapolda (kepala kepolisian daerah) Lampung bernama RS beredar di jejaring sosial Facebook . Foto tersebut didakwa diambil sendiri oleh RS .

Terdapat tiga foto yang memaparkan tubuh perempuan itu. Tidak ada seutas benang pun yang melekat di tubuhnya.

Bila diamati , foto -foto tersebut dilihat sengaja diambil dengan sengaja menggunakan telefon bimbit. Ianya jelas dengan aksi yang ditampilkan.

Wanita dalam foto itu menggenggam handphone berbalut getah keselamatan dan kemudia merakamkan aksinya melalui cermin. Sementara dua foto lainnya terlihat dalam kedudukan berbaring di atas ranjang di dalam sebuah bilik..


Dalam salah satu foto yang diambil melalui cermin, di belakangnya terlihat unifrom polis yang tergantung.

Tidak begitu jelas pangkat yang terlihat, antara Brigadier Satu atau Brigadier . Begitu juga dengan lambang polis daerah wilayah tidak kelihatan .

Khabar angin tersebar mengatakan bahawa perempuan dalam foto itu adalah polis wanita dari Daerah Lampung berinisial RS. Dia juga berkhidmat sebagai Setiausaha peribadi kepada Kapolda Lampung Brigjen Heru Winarko

Foto- foto tersebut mulanya tersebar di jejaring sosial. Namun kini , foto-foto itu sudah tidak kelihatan lagi di akaun Facebook itu .

No comments:

Post a Comment